Retour- en terugbetalingsbeleid
Retourneren
Indien het product niet naar wens is kunt u het binnen 14 dagen na de bezorgdatum retourneren. Wij accepteren geen items die gebruikssporen bevatten, items die beschadigd zijn geraakt door het onzorgvuldig gebruik, online producten zoals e-books, items uit de sale/uitverkoop en items die na de 14 dagen bedenktijd pas bij ons aangemeld worden.
Stuur ons een mail via info@namore-interieur.nl met het ordernummer en vermeld duidelijk welke items u wilt retourneren en de reden van retournering.
NAMORE maakt zelf het retourlabel aan. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor de klant en worden in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Terugbetaling
Binnen 10 werkdagen maken wij het bedrag naar u over via de betaalmethode die u tijdens het bestellen heeft gebruikt. Indien u de gehele bestelling wilt retourneren, zullen zowel de verzendkosten als retourkosten in mindering worden gebracht.
Beschadigd artikel
Zorg voor het ondertekend bewijs van levering (POD) (met de "beschadigde" opmerking erin), artikelnummers (gedrukt op elke verpakking) van de dozen die je hebt ontvangen. Zorg ook voor foto's van de ontvangen artikelen en de dozen waarin deze zaten. Gebruik de producthandleiding (indien beschikbaar) om het beschadigde element te beschrijven. Bewaar ook de originele dozen totdat de zaak is opgelost.